Ürün İşçileri: Bir ürünün sahibi olarak ekibe kalite farkındalığı getiriyorlar

Saberie

Active member
Ürünün kalitesi bir ürünün başarısı için gereklidir, ancak sorumluluğunuz ekipte genellikle farklı algılanır. Geliştiriciler teknik mükemmelliğe odaklanırken, ürünün sahibi, ürünün sadece işlevsel değil, aynı zamanda kullanıcı ve sürdürülebilir tarafından salgılanmasını sağlamalıdır. Kalite sonraki bir adım olarak düşünülmemeli, ancak Dominique Winter ve Oliver Winter bu podcast dizisinde tartışırken geliştirme sürecine entegre edilmelidir.

Dış kalite, iç kalite ve takım kültürü


İki boyutta rol oynar: dış kalite veya kullanıcının deneyimi, net metrikler ve sürekli beklentilerin revizyonu gerektirir. İç kalite veya teknik yapı, yeniden düzenleme ve otomatik testler gibi sürdürülebilir kalkınma uygulamaları ile korunmalıdır. Ürün sahipleri, teknik borcun önlenmesi için özellikle geliştiriciler ve Scrum Master ile çalışmalıdır.

Teknik yönlere ek olarak, ekibin kültürü de çok önemlidir. Kalite, net sorumluluklar, iyi iletişim ve sorunların açık bir şekilde ele alınabileceği bir ortamdan kaynaklanmaktadır. Retrospektifler, kaliteyi sağlamak ve çalışma sürecinde uzun vadeyi sabitlemek için birlikte önlemler geliştirmek için iyi bir fırsat sunar.



Yüksek kaliteli bir farkındalık tek başına gerçekleşmez, ancak aktif olarak teşvik edilmelidir. Ürünün sahibi, sürekli olarak farkında olmak ve bunları davranış yoluyla sunmak için kaliteyi çağırma görevine sahiptir. Kullanıcılar için teknik olarak istikrarlı ve değerli bir ürün oluşturmanın tek yolu budur.

Podcast'in şu anki baskısı, ürünün işçi blogunda da mevcuttur: “Bir ürünün sahibi olarak ekipte kalite farkındalık kapısı”.



Ürün Sahibi Günleri, Köln Konferansı, 2 ve 3 Nisan 2025



Çevik ürün yönetimi en iyi nasıl çalışır? Dpunkt.verlag ve IX ürününün sahibinin günleri bu sorunun altına 2 ve 3 Nisan 2025'te Köln'de gelecek. Uzmanlar, kullanıcı arama, ürünün keşfi, yol haritası, ürün stratejisi ve daha fazlası konusundaki en son sonuçları ve deneyimleri paylaşır. Konferans ayrıca ağ için çok fazla alan sunuyor. Biletler çevrimiçi mağazada mevcuttur.

AÇIK 1 Nisan Hatta ayakta Dört Seminer hazır:








(Mayıs)
 
Üst