Ürün çalışanları: Ürün organizasyonundaki tetikleyici noktalar

Saberie

Active member
Produktwerker'ın son bölümünde Dominique Winter ve Oliver Winter, hem kişisel hem de ürün organizasyonlarında defalarca deneyimlenen tetikleyici noktalardan bahsediyor. Tetik noktalar güçlü duygusal tepkileri ve çatışmaları tetikleyebilir ve genellikle bir organizasyonun yapılarına ve gerilimlerine derinden kök salmıştır. Bu bölümde Dominique ve Oliver temel bulguları sunuyor ve ürün organizasyonlarındaki tetikleyici noktaları belirlemeye ve yönetmeye yönelik stratejileri gösteriyor.


Duyuru



Tetikleyici noktaları yönetme stratejileri


Tetik noktalar, cinsiyet yıldız işaretleri gibi sosyal sorunlardan belirli organizasyonel değişikliklere kadar birçok farklı bağlamda ortaya çıkabilir. İş dünyasında tetik noktalar, işbirliğini ve üretkenliği etkileyen çatışmalara ve gerilimlere yol açabilir. Ürün stratejisindeki değişiklikler, yeni araç ve süreçlerin tanıtılması veya organizasyonel değişiklikler gibi ürün organizasyonlarında da sıklıkla tetikleyici noktalar bulunur. Bunlar güven oluşturmak, kaynak sağlamak veya dili bilinçli kullanmak gibi stratejilerle karşılanabilir.



Podcast'in güncel sürümü aynı zamanda Produktwerker blogunda da mevcuttur: “Ürün Organizasyonunda Tetikleyici Noktalar”.


(harita)
 
Üst