Ürün çalışanları: karar yığını

Saberie

Active member
Podcast'in bu bölümünde Dominique Winter ve Oliver Winter, “Karar Yığını” kavramını derinlemesine inceliyor ve bir ürün sahibinin Martin Eriksson'un zihinsel modelinden ne gibi içgörüler elde edebileceğini tartışıyor.

Duyuru



Oliver ve Dominique'in ürün personeli olarak düzenli olarak birlikte çalıştığı çoğu ürün sahibini her gün endişelendiren konu, gereksinimleri önceliklendirmek ve ürün biriktirme listesi öğelerini sıralamaktır. Ancak podcast yayıncılarının deneyimine göre, bu zorluklar asıl sorun değil; sadece vizyoner, stratejik ve taktik düzeyde mantıksal ve koordineli bir yaklaşımın eksikliğinin belirtileridir. Bölümün başında Oliver ve Dominique antrenmanlarından farklı durumları paylaşıyorlar.

Tüm uçuş irtifalarında karmaşık kararları yapılandırılmış bir şekilde ele alın


Bu zorlukları çözmek için Karar Yığını, tüm uçuş irtifalarında karmaşık kararları ele almaya yönelik yapılandırılmış ancak basit bir zihinsel model sunar. Oliver, Ürün Vizyonu, Ürün Stratejisi, Hedefler, Fırsatlar ve Görevler gibi ayrı ayrı unsurları ve bunların nasıl ilişkili olduğunu açıklıyor. Bir sonraki adımda ikisi, modeli ürün sahibi bağlamında somutlaştırır. Dominique ve Oliver, ürün sahiplerinin bir ürünü daha hedefe yönelik ve çevik bir şekilde daha da geliştirmek için günlük işlerinde karar yığınını ne zaman ve nasıl etkili bir şekilde kullanabileceğini değerlendiriyor.



Bölüm her zaman olduğu gibi pratik ipuçları ve püf noktaları ile sona eriyor. Ayrıca Martin Eriksson, web sitesinde Karar Yığını hakkında çeşitli bilgiler, slaytlar ve videolar paylaşıyor. “Ürüne Dikkat Et” hareketinin kurucusu da konuyla ilgili kitabını duyurdu.

Kaynaklar ve daha fazla bilgi


Bu bölüm diğer podcast bölümlerine gönderme yapıyor:

Podcast'in güncel sürümü Produktwerker blogunda da mevcuttur: “Karar Yığını”


(harita)



Haberin Sonu
 
Üst