Çevik yazılımdan ürün geliştirmeye geçişte uzmanlaşın

Saberie

Active member


  1. Çevik yazılımdan ürün geliştirmeye geçişte uzmanlaşın

Yalnızca programlamak ve yazılım geliştirmek istemiyorsanız, aynı zamanda çevik ürün geliştirme yoluyla müşteri beklenti ve isteklerini de karşılamak istiyorsanız, “İşletmelerde Çevik Yazılım Geliştirme” çevrimiçi konferansının dördüncü edisyonuna katılabilirsiniz. iX VE dpunkt.verlag 25 Ocak 2024, doğru. Yedi konferansta ve ardından 23 Şubat'ta yapılacak çevrimiçi çalıştayda uzmanlar, çevik yazılımdan ürün geliştirmeye geçişin doğru ürün düşüncesiyle nasıl sağlanabileceğini gösterecek.

Duyuru



Başarılı ürün keşfi için gerilla taktiklerini kullanmak


Cosee CTO'su Konstantin Diener, giriş dersinde geliştiricileri yalnızca kod satırlarının çıktısına odaklanmamaya çağırıyor. Tobias Morauf, bir projede veya şirketinizdeki engelleri nasıl aşabileceğinizi gösteriyor. Bir deneyim raporu kullanarak, şüpheye düştüğünüzde gerekli ürün keşfinin küçük bir gerilla taktiğiyle pratikte nasıl hayata geçirilebileceğini gösteriyor.






“Gerilla Ürün Keşfi” – Tobias Morauf


Birçok şirket, ürünlerinin (yazılımlarının) ne olması gerektiği konusunda net bir fikre sahip olduklarını geniş bir özellik listesiyle açıkça belirtmek ister. Morauf'un deneyimine göre, sonuçta tam olarak doğru ürünü oluşturmak için kullanıcılarla diyalog halinde gereksinimleri ayrıntılı olarak bulmak pratikte hala tavsiye edilmektedir.

Uygulamaya ve kalıpların dışına dair içgörüler


Çevrimiçi etkinliğin sonraki derslerinde katılımcılar, yazılım mühendisliğinin mevcut durumu hakkında bir güncelleme alacak ve yazılım mimarisi üzerindeki çalışmaların işlevler arası ekiplerde nasıl tasarlanabileceğini ve şu anda hangi mimari tarz ve ilkelerin geçerli olduğunu öğrenecekler. Franziska Ratsch ve Sascha Wechsung, “Bits and Building Blocks” konuşmasında kalıpların dışında düşünmeye söz veriyorlar. Bu kitapta bina mimarisindeki klasik kullanıcı odaklı çalışma ile yazılım geliştirmedeki yaklaşımlar arasında paralellikler kuruyorlar.

Konferansın sonunda katılımcılarla ürün keşfinin farklı bağlamlarda nasıl başarılı olabileceğini keşfetmek için interaktif bir oturum düzenlenecek.

Programda öne çıkanlar:

Biletlerinizi hemen alın


Etkinliğe katılım ücreti 279 Euro'dur (tüm fiyatlar artı KDV). Üç veya daha fazla kişiden oluşan gruplara bilet gişesinde otomatik olarak %20'ye varan indirim uygulanır. 23 Şubat'taki ürün keşif atölyesinin bileti 499 euro. Konferansın ilerleyişi hakkında güncel bilgi sahibi olmak istiyorsanız, konferans web sitesindeki bültene kaydolabilir ve LinkedIn üzerinden organizatörlerle iletişime geçebilir veya X'i (eski adıyla Twitter) takip edin..


(harita)



Haberin Sonu
 
Üst