Birleşik Analitik ve CRM: Salesforce, Data Cloud One'ı Tanıtıyor

Saberie

Active member
Salesforce, bulut işlevlerinin bir uzantısı olan Data Cloud One'ı sunar: farklı departmanlar (Salesforce: Org'da) artık aynı veriler üzerinde yapılandırılmış bir şekilde birlikte çalışabilir. Her departmanın kendi CRM ve analitik fonksiyonları ile kendi arayüzü bulunurken, veri tabanı tek bir doğruluk kaynağı olarak geçerli olan referans verilerini içermektedir. Departmanlar arasındaki meta veri alışverişi otomatikleştirilmiştir; Bağlantı için basit düşük kodlu işlevler mevcuttur.


Duyuru



Cloud One'ın merkezinde, tüm verilerin aktığı ve içindeki mantıksal birimlerin veri alanları halinde gruplandırıldığı Ev Organizasyonu bulunur. Otomatik meta veri alışverişi yoluyla, diğer departmanlar (tamamlayıcı kuruluşlar) kendileri için yayınlanan özelliklere doğrudan Cloud One uygulamalarından erişir. Bu, CRM, veri, analitik ve güvenlik kompleksini tek bir ağda birleştirir. Yakın zamanda tanıtılan yapay zeka işlevleri de entegre edilmiştir.

Data Cloud One'ı kurarken kullanıcılar kendileriyle paylaşılan veri alanlarının bir listesini görür. Kimlik doğrulamanızı yaptıktan sonra paylaşılan verileriniz, analizleriniz ve CRM özellikleriniz hakkında daha fazla ayrıntı göreceksiniz. Kaydolduğunuzda üç tamamlayıcı bağlantı otomatik olarak kullanıma sunulur ve Salesforce bulut paketine dahil edilir. Ek bağlantılar için rezervasyon yapılabilir.




Data Cloud One'ın Yapısı



Birden fazla departman (tamamlayıcı kuruluşlar), kendi Cloud One uygulamaları aracılığıyla paylaşılan verilere erişir.


(Resim: Salesforce)



One blog gönderisinde, daha önce her departmanın kendi verilerine, yapılandırmalarına, kullanıcılarına veya güvenlik politikalarına sahip olduğu açıklanıyor. Veri bulutuna erişim ayrıydı ve departmanlar arasında veri ve işlev alışverişi karmaşıktı ve kod aracılığıyla manuel olarak ayarlanması gerekiyordu.


(DSÖ)
 
Üst