Ürünün Sahibi Günleri 2025: 2 ve 3 Nisan tarihlerinde konferans için güvenli biletler
2 ve 3 Nisan 2025'te, ürünün sahibinin günleri Köln'de ikinci kez gerçekleşecek. BT-Agile, Agile Academy ve ürünün operatörleri ile işbirliği içinde, organizatörler DPunkt.verlag ve IX iki günlük bir programı bir araya getirdiler ve 1 Nisan konferansının günlerinden önce dört seminer sundular. Ana konferans için grup indirimleri mevcuttur.
Konferans, becerilerini daha da genişletmek isteyen ürün ve ürün yöneticilerinin sahibine yöneliktir. Seminerlerden biri, ilk çalışmalarında yeni başlayanlar için özellikle uygun olan beş vazgeçilmez araç göstermektedir.
Komple program: 2 günde 20'den fazla ders
2 ve 3 Nisan tarihlerinde konferans programı. Nisan, 20'den fazla ders ve 40 dakikalık anahtar notlar içeren iki parça sunuyor. Organizatörler Silke Kanes (Yönetici Danışman), Roman Pickler (Pickler Consulting Limited), Martin Christahl (Aldi Uluslararası Hizmetler) ve Isabella Thissen (RTL Almanya) ana hatip olarak kazanabildi. Ürünün işletim modeli, strateji ve ürün ekipleri gibi mevcut ve pratik konuları girin.
Programdan alıntı:
- Ürün Keşfi 2.0: Doğru Ürüne En Hızlı ile
- Ürün mülkiyetini geliştirir
- Yalın UX Research – Kullanıcı: İç geri bildirimi kolayca kurtar!
- Kontrol yerine güçlendirme
- UX KPI'ya odaklanın: ürün geliştirme için başarı faktörü
- Daha İyi Ürünler Nasıl Yapılır
1 Nisan'da katılımcılar bir günün dört semineri arasında da seçeneğe sahiptir. Bunlar Köln'de de gerçekleşir ve konferansa bakılmaksızın çevrimiçi bilet mağazasında rezerve edilebilir.
Laboratuarlarında, Büzra Cohkuner ve Tim Klein, Merkezi ürünün müşteri tarafından keşfedilmesinin, fırsatların çözümünün ağacının yardımını nasıl yönettiğini gösterirken, Oliver Winter ürün birikimlerinin yönetimine odaklanır. Yeni başlayanlar, ürün yöneticisi olarak ilk iki yılını başarılı bir şekilde aşmak için Gregor Sälker'den “Başlangıç Yönetim Kiti” atölyesinde değerli yardım alıyor. Markus Andrezak, “basitçe yapmak” sloganına göre seminerinde başarılı bir ürün stratejisinin aşağıdaki üç sütununu gösteriyor: bir strateji modeli, bir iletişim modeli ve yaratıcı bir iş.
Üç kişiden grup indirimleri
Ürünün sahibinin günleri için bir bilet, çevrimiçi mağazadan 999 Euro (en fazla KDV fiyatları %19) için satın alınabilir. Üç kişilik üç kişiden dükkan, yüzde 25'te dört kişi tarafından yüzde 15'lik bir grup indirimini otomatik olarak hesaplıyor. Bir günün seminerinin maliyeti her biri 698 Euro'dur.
Ürünün sahibinin günlerinde güncel kalmak istiyorsanız, konferans web sitesini ziyaret edebilir ve Agile içindeki şemsiye markasının bültenine abone olabilirsiniz. Konferans ayrıca LinkedIn'de temsil edilmektedir.
(Mayıs)