Bu kez podcast, ürün geliştirmede sıklıkla ihmal edilen bir konudan bahsediyor: iyi boksed. Ürün Yöneticisi, yazılımlarını daha verimli, daha samimi ve işlevsel hale getirmek için yoğun bir şekilde çalışırken, merkezi bir talep genellikle göz ardı edilir: Dijital ürünler kullanıcılarının uzun vadeli iyi olmasını nasıl etkiler?
Ürünler uzun vadeli kuyuları etkileyebilir -pozitif veya negatif
Teknoloji bağlamında refah alanında bir kurumsal psikolog ve araştırmacı olan Tim-Can Werning, Dominique Winter'da konuk. Ürünlerin sadece kısa bir sürede nasıl yararlı olamayacağını, aynı zamanda öznel kuyu için uzun vadede nasıl yararlı olamayacağını açıklar. Yaşamın genel memnuniyetine ek olarak, alan adının özel bir memnuniyetini de içeren öznel kuyu kavramını ifade eder. Özellikle ikincisi ürün yöneticisi için heyecan vericidir, çünkü birçok kişi yazılımı gönüllü olarak değil, günlük çalışmalarının bir parçası olarak kullanır. Dolayısıyla memnuniyetleri üzerindeki etkiler işyerinin ötesine geçer.
Psikolojide ürün tasarımı ile ilgili temel bir kavram, kendini belirleme teorisidir. Üç temel psikolojik ihtiyaç atar: özerklik, yetkinlik hayatı ve sosyal entegrasyon. Bu faktörler, bir aktivite veya dijital ürünü olan insanların ne kadar motive olmuş ve memnun olduğunu etkiler. Konuşmanın bir örneği, bir spor saatinin, geri bildirim türü nedeniyle kullanıcıya nasıl bir gerçekleştirme hissi verebileceğini veya yetersizlik hissini iletebileceğini gösteriyor. Bu nedenle bir erotto tasarımı iyi olmayı olumsuz etkileyebilir.
Ürün Gelişiminin ayrılmaz bir parçası olarak Feeenerg
Ürün geliştirmede uzun vadeli doğa heyecan verici bir konudur. Başarı genellikle kısa vadeli KPI olarak ölçülür. Ancak kullanıcılar aylar veya yıllarca bir ürün kullanırsa ne olur? Kuyu üzerinde ne kadar uzun vadeli etkileri var? Bilgisayar oyunu 1800 yılı, aşırı oyundan kaçınmak ve kullanıcıların kuyusunu korumak için belirli bir sezondan sonra molalar öneren olumlu bir örnek sunar. Bu, ürünün bilinçli tasarımının kısa vadeli etkileşimlerin çok ötesine geçtiğini göstermektedir.
Bu nedenle bandaj, ürün geliştirmenin ayrılmaz bir parçası olarak görülmelidir. Sonunda, sadece kullanıcılar iyi tasarlanmış daha iyi ürünlerden değil, aynı zamanda yazılımı uzun vadeli bir pozitif olarak algılanan şirketlerden de yararlanır.
Podcast'in şu anki baskısı, ürünün çalışma blogunda da mevcuttur: “Dijital ürünler için bir tasarım yönü olarak Benebeng”.
Çevik ürün yönetimi en iyi nasıl çalışır? Dpunkt.verlag ve IX ürününün sahibinin günleri bu sorunun altına 2 ve 3 Nisan 2025'te Köln'de gelecek. Uzmanlar, kullanıcı arama, ürünün keşfi, yol haritası, ürün stratejisi ve daha fazlası konusundaki en son sonuçları ve deneyimleri paylaşır. Konferans ayrıca ağ için çok fazla alan sunuyor. Biletler çevrimiçi mağazada mevcuttur.
AÇIK 1 Nisan Hatta ayakta Dört Seminer hazır:
(Mayıs)
Ürünler uzun vadeli kuyuları etkileyebilir -pozitif veya negatif
Teknoloji bağlamında refah alanında bir kurumsal psikolog ve araştırmacı olan Tim-Can Werning, Dominique Winter'da konuk. Ürünlerin sadece kısa bir sürede nasıl yararlı olamayacağını, aynı zamanda öznel kuyu için uzun vadede nasıl yararlı olamayacağını açıklar. Yaşamın genel memnuniyetine ek olarak, alan adının özel bir memnuniyetini de içeren öznel kuyu kavramını ifade eder. Özellikle ikincisi ürün yöneticisi için heyecan vericidir, çünkü birçok kişi yazılımı gönüllü olarak değil, günlük çalışmalarının bir parçası olarak kullanır. Dolayısıyla memnuniyetleri üzerindeki etkiler işyerinin ötesine geçer.
Psikolojide ürün tasarımı ile ilgili temel bir kavram, kendini belirleme teorisidir. Üç temel psikolojik ihtiyaç atar: özerklik, yetkinlik hayatı ve sosyal entegrasyon. Bu faktörler, bir aktivite veya dijital ürünü olan insanların ne kadar motive olmuş ve memnun olduğunu etkiler. Konuşmanın bir örneği, bir spor saatinin, geri bildirim türü nedeniyle kullanıcıya nasıl bir gerçekleştirme hissi verebileceğini veya yetersizlik hissini iletebileceğini gösteriyor. Bu nedenle bir erotto tasarımı iyi olmayı olumsuz etkileyebilir.
Ürün Gelişiminin ayrılmaz bir parçası olarak Feeenerg
Ürün geliştirmede uzun vadeli doğa heyecan verici bir konudur. Başarı genellikle kısa vadeli KPI olarak ölçülür. Ancak kullanıcılar aylar veya yıllarca bir ürün kullanırsa ne olur? Kuyu üzerinde ne kadar uzun vadeli etkileri var? Bilgisayar oyunu 1800 yılı, aşırı oyundan kaçınmak ve kullanıcıların kuyusunu korumak için belirli bir sezondan sonra molalar öneren olumlu bir örnek sunar. Bu, ürünün bilinçli tasarımının kısa vadeli etkileşimlerin çok ötesine geçtiğini göstermektedir.
Bu nedenle bandaj, ürün geliştirmenin ayrılmaz bir parçası olarak görülmelidir. Sonunda, sadece kullanıcılar iyi tasarlanmış daha iyi ürünlerden değil, aynı zamanda yazılımı uzun vadeli bir pozitif olarak algılanan şirketlerden de yararlanır.
Podcast'in şu anki baskısı, ürünün çalışma blogunda da mevcuttur: “Dijital ürünler için bir tasarım yönü olarak Benebeng”.

Çevik ürün yönetimi en iyi nasıl çalışır? Dpunkt.verlag ve IX ürününün sahibinin günleri bu sorunun altına 2 ve 3 Nisan 2025'te Köln'de gelecek. Uzmanlar, kullanıcı arama, ürünün keşfi, yol haritası, ürün stratejisi ve daha fazlası konusundaki en son sonuçları ve deneyimleri paylaşır. Konferans ayrıca ağ için çok fazla alan sunuyor. Biletler çevrimiçi mağazada mevcuttur.
AÇIK 1 Nisan Hatta ayakta Dört Seminer hazır:
(Mayıs)