Ürün Çalışanları: Yarı zamanlı ürün sahipleri

Saberie

Active member
Yarı zamanlı modeller daha popüler hale geldikçe, günümüzün iş piyasası net bir değişim gösteriyor. Podcast’in bu bölümü, yarı zamanlı ürün sahibi kavramını ele alıyor. Bunun sadece nedenleri değil, aynı zamanda avantajları ve dezavantajları ve özellikle de zorluklar tartışılmaktadır.


Odaklanma ve strateji gerekli


Yarı Zamanlı Ürün Sahipleri, zamanları sınırlı olduğu için çok fazla odaklanmak zorundadır. Kısıtlama, tam zamanlı bir işten bile daha fazladır. Artı, genellikle mutlak esnekliği zorlaştıran bir sebep vardır. Bu nedenle Ürün Sahipleri, doğru görevleri yaptıklarından emin olmalıdır. İlgili taraflarla ne zaman zaman bulabileceğinizi ve esas olarak hangi düzeyde çalıştığınızı öğrenmek önemlidir.



Ürün sahipliği evrimi modeli veya delegasyon pokeri gibi bazı teknikler burada yardımcı olabilir. Ancak her şeyden önce ürün sahiplerinin, operasyonel iş yüküne rağmen zamanlarının büyük bir bölümünü stratejik faaliyetler için planlamayı unutmamaları esastır. Ancak, zaman ciddi şekilde sınırlı olduğundan, görevler ekibe devredilebilir (ve bazen de gerekebilir). Örneğin ekip, kullanıcı testine dahil olmalı veya UX hizmet sağlayıcıları gibi savunucularla birlikte çalışmalıdır. Bu nedenle, yarı zamanlı bir model aynı zamanda en önemli şeye, yani üretilen değeri en üst düzeye çıkarmaya odaklanan bir ürün sahibi rolü oluşturmak için bir fırsat olabilir.

Podcast’in güncel sürümü, ürün çalışanları blogunda da mevcuttur: “Yarı Zamanlı Ürün Sahibi”.


(Mayıs)



Haberin Sonu
 
Üst