Ürün Çalışanları: Yardım edin! Aniden ürün sahibi olarak çağrıldım

Saberie

Active member
Zack! Aniden ürüne sahip olmanız gerektiğini keşfettiniz. Bu ne anlama geliyor ve hangi beklentileri karşılamalısınız? Özellikle büyük şirketlerde ürün çalışanlarının gözlemlerine göre bu durum alışılmadık bir durum değil.

Duyuru



Oliver Winter ve Tim Klein bunun gerçekleşebileceği farklı bağlam ve durumları vurguluyor ve bunun nasıl olabileceğini açıklıyor. Gözlemleri, çevik dönüşümlerdeki uzun yıllara dayanan deneyiminin yanı sıra (yeni) ürün sahiplerini ve geçiş sürecindeki ürün organizasyonlarını destekleme konusundaki mentorluk ve eğitim uygulamalarına dayanmaktadır.



En önemlisi, her ikisi de böyle bir zorlukla kendi başınıza nasıl başa çıkabileceğiniz konusunda tavsiye ve ipuçları sağlıyor. Bu yeni rolü aktif olarak nasıl şekillendirebilirsiniz? Çoğu şey rollerde daha fazla netlik yaratılmasına bağlıdır (anahtar kelime: beklentileri yönetmek). Ancak olası güvensizliklerinizle açıkça yüzleşmeniz ve yakın ekip çevrenizden “yeniden öğrenme” konusunda yardım almanız da aynı derecede önemlidir.

İlgili Bağlantılar


Konuşmamızda podcast'in şu bölümlerine değiniyoruz:

Podcast'in güncel sürümü Ürün Çalışanları Blogunda da mevcuttur: “Yardım Edin, Aniden Bana Ürün Sahibi Diyorlar.”


(Mayıs)



Haberin Sonu
 
Üst