Ürün temsilcileri Dominique Winter, Tim Klein ve Oliver Winter'dan şirket içi etkinliklere ilham vermeleri giderek daha fazla isteniyor. Ancak herkes bu tür yetkileri kabul etmekten memnun olsa da, Almanca konuşulan ülkelerdeki tüm şirketlerin ürün sahiplerinin çok sayıda çevrimiçi konferans, toplantı veya web seminerinde gerçekte nerede oldukları sorusu ortaya çıkıyor. Bu nedenle Tim Klein ve Oliver Winter, güncel podcast bölümünde tüm ürün sahiplerine sesleniyor: Binanızdan çıkın, yardım isteyin ve yalnız savaşçı olmayın!
Duyuru
Kişisel deneyimler, ipuçları ve püf noktaları
Bölümün başında ikili çok sayıda konferanstan elde ettikleri kişisel gözlemlerini paylaşıyor, aynı zamanda ürün uzmanlarının güncel tartışmalara katılımını da paylaşıyor; örneğin LinkedIn gibi platformlarda veya koçlar bu fırsatları Ürün Sahiplerinden daha iyi kullanıyor, her ne kadar teorik olarak böyle bir durum söz konusu olsa da. aynı sayıda.
Ürün sahiplerinin bu tür tekliflerden bu kadar sık yararlanmamasının olası nedenleri nelerdir? Neden diğer ürün sahiplerinden çok az yardım istiyorlar? İş yükünüz çok mu fazla, enerjiniz çok mu düşük, yoksa diğer ürün sahiplerinin içinde çalıştığı bağlamın kendi başınıza bir şeyler öğrenemeyecek kadar farklı olduğunu mu düşünüyorsunuz?
Ne olursa olsun, bu Tim Klein ve Oliver Winter'ın tartıştığı bir takım zorluklar yaratıyor. Ve podcast'in her bölümünde olduğu gibi, ikisi de durumunuzda bir şeyi değiştirmek istiyorsanız çok sayıda fikir getirdi. Her zaman olduğu gibi bölüm, hemen uygulanabilecek bazı ipuçları ve püf noktaları ile bitiyor.
Podcast'in güncel baskısı Produktwerker blogunda da mevcuttur: “Yalnız bir savaşçı olmayın: dışarı çıkın ve yardım isteyin!”.
(mdo)
Duyuru
Kişisel deneyimler, ipuçları ve püf noktaları
Bölümün başında ikili çok sayıda konferanstan elde ettikleri kişisel gözlemlerini paylaşıyor, aynı zamanda ürün uzmanlarının güncel tartışmalara katılımını da paylaşıyor; örneğin LinkedIn gibi platformlarda veya koçlar bu fırsatları Ürün Sahiplerinden daha iyi kullanıyor, her ne kadar teorik olarak böyle bir durum söz konusu olsa da. aynı sayıda.
Ürün sahiplerinin bu tür tekliflerden bu kadar sık yararlanmamasının olası nedenleri nelerdir? Neden diğer ürün sahiplerinden çok az yardım istiyorlar? İş yükünüz çok mu fazla, enerjiniz çok mu düşük, yoksa diğer ürün sahiplerinin içinde çalıştığı bağlamın kendi başınıza bir şeyler öğrenemeyecek kadar farklı olduğunu mu düşünüyorsunuz?
Ne olursa olsun, bu Tim Klein ve Oliver Winter'ın tartıştığı bir takım zorluklar yaratıyor. Ve podcast'in her bölümünde olduğu gibi, ikisi de durumunuzda bir şeyi değiştirmek istiyorsanız çok sayıda fikir getirdi. Her zaman olduğu gibi bölüm, hemen uygulanabilecek bazı ipuçları ve püf noktaları ile bitiyor.
Podcast'in güncel baskısı Produktwerker blogunda da mevcuttur: “Yalnız bir savaşçı olmayın: dışarı çıkın ve yardım isteyin!”.
(mdo)