Ürün Çalışanları: Ürün Operasyonları: Sadece Bir Heyecan mı, Sonraki Büyük Şey mi?

Saberie

Active member
Ürün operasyonları sadece yeni bir yutturmaca mı, yoksa ürün yönetimindeki “bir sonraki büyük şey” mi? Tim Klein, Agile Process GmbH’nin genel müdürü Felix Stein’ı konuğu olarak ağırlıyor. Bu bölümde ikisi, Ürün Operasyonlarının net bir tanımına sahip olmanın önemini ve bu tanımın kuruluşta Ürün Operasyonlarının anlaşılmasını ve kullanılmasını nasıl iyileştirebileceğini tartışıyor.


Bu nedenle Felix Stein ve Tim Klein, Marty Cagan, Melissa Perri ve John Cutler gibi tanınmış endüstri uzmanlarının ürün operasyonlarının farklı tanımlarına ışık tutuyor. Marty Çağan, ürün operasyonları teriminin genellikle ürün yönetimi alanında gereksiz yorumlar için kullanıldığını eleştiriyor ve “imalat operasyonları”nı “ürün operasyonları”ndan ayırıyor.



Cagen, Melissa Perri’nin “Ürün Operasyonları” tanımına da atıfta bulunan, kendi icat ettiği “Kuvvet Çarpanı Modeli” tanımına olumlu bir şekilde atıfta bulunmaktadır. Tim Klein ve Felix Stein bu tanımı ve Reenkarne PMO Modeli, İki-in-a-Box PM Modeli, Yetkilendirilmiş Ürün Lideri Modeli, Üretim Operasyonları Yeniden Markalama Modeli” ve “Ürün Pazarlama Müdürü” gibi diğer tanımlardan nasıl farklı olduğunu tartışıyorlar. Çağan’ın eleştirel bir gözle değerlendirdiği “Yeniden Markalaşma Modeli”… Dinleyenler ve daha fazlasını okumak isteyenler için Melissa Perri yakında ürün operasyonları üzerine bir kitap yayınlayacak.

Bölüm ve daha fazla bilgi aşağıdaki bağlantıda mevcuttur: Ürün İşlemleri – Sadece Heyecan mı yoksa Sonraki Büyük Şey mi?


(Mayıs)



Haberin Sonu
 
Üst