Meta, iş parçacıklarının Uygulama Programlama Arayüzünü (API) açar. Kısa mesaj servisinin yanı sıra Facebook ve Instagram'ın da arkasındaki şirket, Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali'nde geliştirici arayüzünü yayınladığını duyurdu.
Duyuru
Meta bir blog yazısında şöyle yazıyor: “Bunun yaratıcıların, geliştiricilerin ve markaların kendi benzersiz entegrasyonlarını oluşturmalarına, başlıklarının varlığını geniş ölçekte yönetmelerine ve ilham verici içerikleri topluluklarıyla kolayca paylaşmalarına olanak sağlayacağına inanıyoruz.”
Katkılarını birden fazla sosyal medya kanalında yayınlayan profesyonel kullanıcılar, çoğunlukla API erişiminin sunduğu fırsatlardan yararlanıyor. Buna dayalı bir uygulama, faaliyetlerinizi yönetmenizi ve performans göstergelerini izlemenizi kolaylaştırır. Kullanıcılar API'yi kullanarak gönderi yayınlayabilir, içeriklerine erişebilir, yanıtları ve bahsetmeleri yönetebilir ve izlenme sayısı, beğeniler, yanıtlar, yeniden gönderiler veya takipçilerin yanı sıra takipçi demografisi gibi önemli rakamları görüntüleyebilir. Ancak araç, Meta'nın diğer sosyal platformları Facebook ve Instagram'da olduğu gibi üçüncü taraf uygulamalarla entegrasyon sağlamıyor.
Yılın başında test aşaması
Meta ayrıntılı bilgi için belgeler sağlar. Şirket ayrıca yeni başlayanlar için Threads arayüzüyle bir uygulamanın nasıl oluşturulacağı ve özelleştirileceği konusunda talimatlar da oluşturdu. API'leri test etmek için pratik bir kılavuz da Github'da mevcuttur.
Meta, arayüzü genel kullanıma sunmadan önce ilk olarak Threads API'yi bu yılın başlarında az sayıda ortakla test etti. Bunlar arasında Hootsuite Social News Desk, Sprinklr ve Techmeme sayılabilir.
ayrıca oku
Daha fazla göster
daha az göster
(Ben)
Haberin Sonu
Duyuru
Meta bir blog yazısında şöyle yazıyor: “Bunun yaratıcıların, geliştiricilerin ve markaların kendi benzersiz entegrasyonlarını oluşturmalarına, başlıklarının varlığını geniş ölçekte yönetmelerine ve ilham verici içerikleri topluluklarıyla kolayca paylaşmalarına olanak sağlayacağına inanıyoruz.”
Katkılarını birden fazla sosyal medya kanalında yayınlayan profesyonel kullanıcılar, çoğunlukla API erişiminin sunduğu fırsatlardan yararlanıyor. Buna dayalı bir uygulama, faaliyetlerinizi yönetmenizi ve performans göstergelerini izlemenizi kolaylaştırır. Kullanıcılar API'yi kullanarak gönderi yayınlayabilir, içeriklerine erişebilir, yanıtları ve bahsetmeleri yönetebilir ve izlenme sayısı, beğeniler, yanıtlar, yeniden gönderiler veya takipçilerin yanı sıra takipçi demografisi gibi önemli rakamları görüntüleyebilir. Ancak araç, Meta'nın diğer sosyal platformları Facebook ve Instagram'da olduğu gibi üçüncü taraf uygulamalarla entegrasyon sağlamıyor.
Yılın başında test aşaması
Meta ayrıntılı bilgi için belgeler sağlar. Şirket ayrıca yeni başlayanlar için Threads arayüzüyle bir uygulamanın nasıl oluşturulacağı ve özelleştirileceği konusunda talimatlar da oluşturdu. API'leri test etmek için pratik bir kılavuz da Github'da mevcuttur.
Meta, arayüzü genel kullanıma sunmadan önce ilk olarak Threads API'yi bu yılın başlarında az sayıda ortakla test etti. Bunlar arasında Hootsuite Social News Desk, Sprinklr ve Techmeme sayılabilir.
ayrıca oku
Daha fazla göster
daha az göster
(Ben)
Haberin Sonu