2023’ün başlarında düzenlenen “İşletmelerde Çevik Yazılım Geliştirme” çevrimiçi konferansının üçüncü baskısında uzmanlar, yedi sunumda çevik kodlamanın tek başına neden yeterli olmadığını açıkladı. Yalnızca doğru ürün konseptiyle elde edilebilecek daha etkili uygulama geliştirmenin yolunu gösterdiler.
Duyuru
Müşteri beklenti ve isteklerini karşılamak ve doğru ürünü oluşturmak birçok alanda ustalık gerektiren karmaşık bir iştir. Markus Andrezak hem ilgi çekici hem de eğlenceli olan kapanış konuşmasında bunun neden böyle olduğunu net bir şekilde açıklıyor. İlk tezi: Dijital ürünlerdeki ek zorluk, şirket ile müşteri arasındaki doğal mesafeden kaynaklanmaktadır. Bu durum müşterinin gerçek ihtiyaçlarının bilinmesini fiziksel ürünlere göre daha zor hale getirmektedir.
Hedeflere birlikte başarıyla ulaşın
Bu temelde, diğer şeylerin yanı sıra, keşif, pazarlama, iş modeli, geliştirme, destek vb. konuların tüm yönlerini çözmesi gereken karmaşık ekiplerin nasıl başarılı bir şekilde birlikte çalışabileceği sorusuna yanıt verir. Özellikle de pratikte bu tür ekiplerin sıklıkla kendilerini “nasıl çalışacağını biliyoruz” ile “ama taahhütlerimizi yerine getirmek zorundayız” arasında sıkışıp kaldıkları gerçeği göz önüne alındığında. Andrezak’ın değerlendirmesine göre bu durumda en önemli şey kişinin kendi prosedürlerine olan güvenini güçlendirmektir.
Önerilen editoryal içerik
İzniniz halinde buraya bir Vimeo (Vimeo LLC) videosu yüklenecektir.
Vimeo videolarını her zaman yükle
Vimeo videosunu şimdi indirin
Markus Andrezak – Kapanış Konuşması: Ürünler, Değer, Başarı, Eğlence ve Memnuniyet
Markus Andrezak
1990’ların ortalarından beri başarıyla büyük ölçekli İnternet ürünleri geliştirmektedir. Halen Jimdo’da ürün stratejisi yöneticisi olarak çalışmaktadır ve kendi ürün danışmanlık şirketi überproduct’a sahiptir.
(harita)
Haberin Sonu
Duyuru
Müşteri beklenti ve isteklerini karşılamak ve doğru ürünü oluşturmak birçok alanda ustalık gerektiren karmaşık bir iştir. Markus Andrezak hem ilgi çekici hem de eğlenceli olan kapanış konuşmasında bunun neden böyle olduğunu net bir şekilde açıklıyor. İlk tezi: Dijital ürünlerdeki ek zorluk, şirket ile müşteri arasındaki doğal mesafeden kaynaklanmaktadır. Bu durum müşterinin gerçek ihtiyaçlarının bilinmesini fiziksel ürünlere göre daha zor hale getirmektedir.
Hedeflere birlikte başarıyla ulaşın
Bu temelde, diğer şeylerin yanı sıra, keşif, pazarlama, iş modeli, geliştirme, destek vb. konuların tüm yönlerini çözmesi gereken karmaşık ekiplerin nasıl başarılı bir şekilde birlikte çalışabileceği sorusuna yanıt verir. Özellikle de pratikte bu tür ekiplerin sıklıkla kendilerini “nasıl çalışacağını biliyoruz” ile “ama taahhütlerimizi yerine getirmek zorundayız” arasında sıkışıp kaldıkları gerçeği göz önüne alındığında. Andrezak’ın değerlendirmesine göre bu durumda en önemli şey kişinin kendi prosedürlerine olan güvenini güçlendirmektir.
Önerilen editoryal içerik
İzniniz halinde buraya bir Vimeo (Vimeo LLC) videosu yüklenecektir.
Vimeo videolarını her zaman yükle
Vimeo videosunu şimdi indirin
Markus Andrezak – Kapanış Konuşması: Ürünler, Değer, Başarı, Eğlence ve Memnuniyet
Markus Andrezak
1990’ların ortalarından beri başarıyla büyük ölçekli İnternet ürünleri geliştirmektedir. Halen Jimdo’da ürün stratejisi yöneticisi olarak çalışmaktadır ve kendi ürün danışmanlık şirketi überproduct’a sahiptir.
(harita)
Haberin Sonu