Dijital Tasarım ve Kullanıcı Deneyimi Sırada: Münih konferansı ikinci turuna giriyor

Saberie

Active member
Digital Design & UX Next, 17 ve 18 Nisan 2024 tarihlerinde yeniden Münih'te gerçekleştirilecek. İki gün boyunca, 22 seçilmiş konferans ve iki açılış konuşması, dijital malzemenin tasarımını ele alacak.

Duyuru



Konferans, iyi dijital ürün ve hizmetlerin bütünsel tasarımını güçlendiriyor ve dijital tasarım yalnızca görüneni değil aynı zamanda gizli olanı da yaratıyor. Teknolojik potansiyeli belirlemek ve insan odaklı kullanmak için UX tasarımı, ürün yönetimi ve kullanıcı araştırması gibi becerilerin disiplinler arası ekipler halinde bir araya gelmesi gerekiyor.

Arasında dpunkt.verlag VE iX MaibornWolff ile işbirliği içinde düzenlenen Digital Design & UX Next, öncelikle ürün ve hizmet yöneticilerine, kullanılabilirlik ve kullanıcı deneyimi profesyonellerine, dijital tasarımcılara, gereksinim mühendislerine ve ürün sahiplerine yöneliktir.

Yapay zekadan erişilebilirliğe ve sosyal merkezli tasarıma


Program, diğerlerinin yanı sıra aşağıdaki soruların yanıtlarını içeren iki parça halinde dersler sunmaktadır:

  • Hızla gelişen bir dünyaya uyarlamalar: dijital tasarım için hangi yeni perspektifler açılıyor?
  • Kullanıcı araştırması erişilebilir projeler için nasıl bir pusula görevi görebilir?
  • Yapay zeka ve veri koruması dijital tasarım için ne anlama geliyor?
  • Toplum Merkezli Tasarım yarının çözümlerinde nasıl bir rol oynuyor?
  • Sürdürülebilir Kullanıcı Deneyimi daha sürdürülebilir tasarım kararlarını nasıl yönlendirir?
  • UX ve Çevik? Heyecan verici olguları ve pratikteki yaklaşımları gösteriyoruz.
Dijital değişimin tasarıma, dijital işin tasarıma ihtiyacı var


Açılış dersinde Martina Beck, Kim Lauenroth, Ute Nause ve Thomas Immich dijital tasarımın kendileri için neden bu kadar önemli olduğunu açıklıyorlar. Özellikle üretken yapay zekanın dijitalleşmeye doğru ilerlediği zamanlarda dijital değişimin neden yönlendirilmeye ihtiyacı olduğunu ve kullanıcı deneyiminin neden önemli olduğunu açıklıyorlar.

Carola Lilienthal ikinci günü dijital çalışma tasarımına ilişkin açılış konuşmasıyla açıyor. Yalnızca işi mevcut süreçleri koruyan yeni bir etkileşim modeliyle nasıl eşleştirebileceğimize dair cevaplar sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda yenilikçi dijital yeteneklerin iş sürecinde nasıl gerçek bir iyileşmeyi temsil edebileceğine de yanıt veriyor.

Konferans biletleri 26 Şubat'a kadar 799 Euro'luk erken kayıt fiyatıyla (tüm fiyatlar artı %19 KDV) satışa sunulacak. Konferanstan bir gün önce dört adet yarım günlük atölye çalışması gerçekleştirilecek: “Engelleri Aşmak: Dijital Ürünlerde Erişilebilirlik – Neden Önemlidir ve Nasıl Uygulanır”, “Kullanıcılarınızı Tanımıyorsunuz – Eğlenceli Bir Kullanıcı Araştırması Atölyesi”, “ Dijital tasarım nedir?360° görüşlü ortak araştırma gezisi” ve “Ve “hazır” her şey açıktı – yapay zeka tarafından desteklenen tasarım”ın her biri 299 avroya mal oldu.

Digital Design & UX Next ile ilgili gelişmelerden haberdar olmak istiyorsanız bültene abone olabilir veya organizatörlerle iletişime geçebilirsiniz. Twitter'da takip edin. Twitter hashtag'i #DDUX.


(kendim)



Haberin Sonu
 
Üst